reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Makovický

Matej Makovický

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent, skoro som skončil ako novinár, ale našťastie som sa z toho stihol včas prebrať, takže som ostal pri sociológii, čomu nikto nerozumie (za čo nemôžem nikoho viniť). Ľudia sú skvelí, ale aj smutní. Anton Pavlovič, ty to vidíš. Zoznam autorových rubrík:  Spoločenský ventilNázory a výmyslyVýplody mojej chorej mysleNezaradené

reklama

Názory a výmysly

Uráža ma to

Matej Makovický

Uráža ma to

Na Slovensku existujú v súčasnosti dva vcelku bohaté zdroje, z ktorých sa každý môže dozvedieť, čo sa u nás deje: TASR a Cynická obluda. Tam, kde tradičné médiá narážajú na bariéry rôznych etických kódexov (no, veď viete, takých, vďaka ktorým je Nový Čas najlepším denníkom na Slovensku) a podobných blbostí, si môže pán Ondřejíček napísať vlastne čokoľvek, a môže to napísať od srdca.

  • 9. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 507x
  • 10
Ideológia ako splachovacie zariadenie

Matej Makovický

Ideológia ako splachovacie zariadenie

Dnes to bude trochu viac o teórii. Odkedy sa banskobystrický kraj mierne skotlebizoval, začal som viac premýšľať nad spoločenským negatívnym myslením. Akoby bolo v poslednej dobe módne žiť "proti" niečomu, a teraz nemám na mysli len politický extrémizmus, ale napríklad aj vitariánstvo, hnutia proti očkovaniu či rovnaké iniciatívy proti farmaceutickým firmám. A mnohé iné diskurzy, ktoré akoby bojovali proti vcelku bežným veciam. A ako človek, ktorý je mäso, je očkovaný proti niekoľkým chorobám a keď je chorý, dá si nejakú tú tabletku, som toho názoru, že tieto hnutia páchajú viac zla, než dobra.

  • 19. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 529x
  • 4
Znásilnenie v Slovenskom národnom divadle

Matej Makovický

Znásilnenie v Slovenskom národnom divadle

Mal som možnosť pred niekoľkými dňami navštíviť činohru SND, presnejšie, predstavenie "Konečná stanica Túžba", známu to hru Tennesseeho Williamsa. Som síce divadelný laik, avšak predlohu poznám a občas sa zjavím na nejakom predstavení. Videl som toho dosť na to, aby som bol schopný prijať určité trendy súčasného divadla – snaha o "upgrade" predlohy do súčasného sveta, netradičné (až podivné) metafory a občasné preháňanie. Nič z toho mi principiálne nevadí, ak dokážem – znova, ako laik - odčítať účel tej-ktorej srandičky. Čo sa však stalo v tomto predstavení, mi vadilo dosť.

  • 12. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 574x
  • 16
30 vecí, čo štvú Mateja Makovického a jeho ego

Matej Makovický

30 vecí, čo štvú Mateja Makovického a jeho ego

... a dúfam, že neštvú len mňa.

  • 31. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 601x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu